Snart snart snart

Idag är det torsdag, det innebär typ 2 dagar kvar innan flytt.. och det känns som att jag har hur mycket som helst kvar att packa.
Mamma kom igår och hjälpte mig flytta ett lass, vi for till Dust också och tog in honom, samt promenerade lite. Också glömde jag hemnycklarna i stallet så J fick komma med dom! :P
Har jätteont i rygg, smalben och rumpa/höfter idag. Ajaj!! Så går det när man är otränad..

Idag ska jag besikta min bil. NERVÖS! är så rädd att de ska säga typ "du får gå hem", men R säger att de inte borde göra det så jag hoppas.. kommer vara sjukt nervös!!

Efter det ska jag packa packa packa, också ska jag till stallet och där är det också packa packa packa som gäller.

Jobbar hela helgen dessutom.. tur att man växlar till kväll på söndag, bara TVÅ morgnar kvar...

Nej, nu in med linser och sen jobb!

Kommentarer
Mamman...

Åh, vilken härlig dag jag hade uppe hos er, och med dig! Kommer bli jättebra med den lägenheten, så himla fint område o ändå nära in till stan!



Kramar o tummarna är blåa nu, de håller väl på o hackar hål i lilla bilen nu som bäst, de hål inte grabbarna hunnit hacka...

Datum: 2008-05-29 Tidpunkt: 15:34:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0