Övertid!

Jobbade övertid igår, 14-23. Känns konstigt idag, för jag tror att det är tisdag, men det är ju måndag. Jaja man blir väl glad när man ser lönen i slutet på juni iaf! :)
Har varit uppe med tuppen idag, 0700. Dust skulle skos 8.30. Gick fin fint! Men nu fick han bara sulor fram, hans hovar var inte så fina bak och vi kom fram till att han ska ju snart ut på bete och dessutom få lite vila tills jag vet vad det är med hans svullna ben. Han har ju gått att rida utan sulor bak förut, man får se upp för stora stenar och sånt bara.
Elsk låg hemma och sov när jag kom hem, han är inge kry idag. Lånade ut min bil till D så jag ska köra Polo till jobbet, pinsamt, den tutar ju när man svänger!! :S Haha!

Nu har jag precis käkat lunch, ska se om jag orkar göra ett ryck och börja packa ute i förrådet eller om jag ska se på film med Elsk...det sista är ju ganska lockande....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0