Måndag.

Och sista veckan som Manpower anställd. Känns lite knepigt, det gör det. Men ändå så otroligt skönt! Att veta att man varje dag ska gå på samma ställe, det är ingen som ringer och väcker en och talar om var man ska vara och vilka tider man ska jobba, det blir otroligt skönt.

Veckan bjuder på svetsning av min bil, besiktning av min bil, flytt av Dust till bete, flytta våra saker till lägenheten. Också massa jobb förstås, för jag är galen, jag ska jobba hela helgen. Så jag har inte helg förrän fredag nästa vecka. Ojoj!
Men nu ska jag slänga i mig det sista kaffet och dra till jobbet!!

Kommentarer
blurry_

saknar min boll :( men snart åker jag hem, bara 2,5 vecka kvar... hoppas de går bra med flytten och jobbet och allt! måste höras snart! kraaam!

Datum: 2008-05-28 Tidpunkt: 13:07:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0