Hälsoundersökning

Förresten så har jag gjort en hälsoundersökning idag, man måste tydligen det för att få bli anställd. Allt var då normalt, men det sjukaste är att det skiljde 6 KG mellan deras våg och min!! :O jag tänker då tro på min.. ;)
Också stack dom mig i fingret, det värsta jag vet..

Förresten klev jag in en glasflisa i foten idag. AJ. Förstår inte hur den hamnade där, måste ha legat i crocsen på nått sätt för jag kände det påväg hem från stallet och sen blev det bara värre och värre och tillslut kunde jag inte gå! AJ!

Nej, nu sova. Ska försöka ta mig upp lite tidigare imorgon. Sista kvällen, yey!

Kommentarer
hannistyle

tro på den vågen som vägde minst så kan du ju alltid låssas att du gått ner 6 kilo när du står på den ;)

Datum: 2008-05-08 Tidpunkt: 00:18:07
Blogg/URL: http://hannistyle.blogg.se
Mamma...

tja, vad den ändå visar, -så har du gått ned de kilon du minskat oavsett vad den visar i siffror!
och att du känner det på de kläder du nu kan ha är väl bra bevis om något!

Fortsatt lycka till!!!

Datum: 2008-05-08 Tidpunkt: 09:44:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0