Dan´ har gått ganska fort ändå

Knepig dag, den har ändå gått ganska fort än fast vi satt på omarbetning hela dagen vilket är ganska konstigt.
Kom hem, la mig och vilade, helt död när Elsk kom hem. Gick och handlade present åt A som fyller år imorgon :)
Sen dog jag av ett tag till när vi kom hem somnade nästan framför datorn, sen ut till Dust, la jodopax omslag på honom, tyckte svullnaden var lite bättre idag, får se!
Hem igen, började röja lite såg så jävligt ut här hemma...
tog en kaffe-paus med Elsk <3 mys! Men sen har jag packat två banankartonger.. Har packat ner mina CD-skivor, Gamecube-spel plus Gamecube och delar till den, Elsk PSP spel och mina DS spel, min DS. Måste hitta laddaren till den, har lite smått panik över det. Hittar inte Elsk´s PSP heller?

Men mamma, jag slänger :) Visst är jag duktig? ;) Försöker att inte hamstra sånt som inte är viktigt. Försöker tänka att har jag inte kikat på det sen vi flyttade hit så varför ska jag då dra med mig det till nästa lägenhet?

Packade ner alla toalettartiklar som inte används heller, behöver ju inte använda 3-4 scampon och duschcremer och sånt innan vi flyttar och så.. Så det är lite tomt inne på toan nu :P

Satt igång en tvättmaskin också..
Men nu är jag ganska slut på.. ska nog borsta tänderna och hoppa i säng alldeles strax!

Kommentarer
Mamman...

Visst är du ;-) Det är jättebra o klara av att slänga, det blir som en kvarnsten runt halsen annars (imaginär sådan) det gäller allt, även kläder o skor... fast det kan man jhu skänka till någon välgörande loppis, typ Röda korset, Myrorna eller Erikshjälpen...

Datum: 2008-05-13 Tidpunkt: 10:11:02
Emily

Jag vill också flytta! Vi har så mkt skräp att det inte går att beskriva. Men för varje gång man flyttar så kastar man ju lite. Vi skulle behöva flytta 15 ggr minst innan allt rat är borta. Hamster till karl man har!

Datum: 2008-05-13 Tidpunkt: 13:06:30
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0