Roadtrip + hurtig..

Blev ju en liten roadtrip idag. Till Lycksele för att besikta bilen då det inte fanns några besiktningstider i Umeå. Det gick nästan bra, en 2a. Men det ska fixas så snart som möjligt så kanske jag kan fara till veckan på drop in besiktningen och få det bortgjort.
När vi väl var i Lycksele kändes det drygt att åka hem, och Dollarstore låg ju lägligt påväg från Bilprovningen ;) Så där slank vi in! Blev lite smått och gott, strumpor som alltid, kattmat(kisse glad!) antiglid till mattor(fast de fungerar sådär, kissarna far fortfarande runt med dem!) och jättesöta salt och pepparkar men dom ska vi inte använda förrän vi flyttar. Det är två "spöken" som kramas! :D Jättesött!

Menmen, nu har vi varit hemma ett tag och jag fick ett ryck och städade efter helgens bravader. Tvättat en maskin har jag också hunnit med.. men snart väntar sängen! Får ta tag i resten imorgon, det måste dammsugas, det orkade jag inte idag, jag sopade bara bort det värsta. Kisse har nämligen tuggat sönder en kartong, och allt "boss" ligger ju runt hela golvet förstås!

Lär väl somna som stockar nu, har ju blivit några mil ikväll som sagt.
Sov gott!
(pssst, kanske ska kolla på en lägenhet imorgon! ;) ... )

Kommentarer
Terese

sånna där spöken som kramas som är salt och peppar har vi med, dom är skitsöta! :)

Datum: 2008-03-04 Tidpunkt: 14:01:17
Blogg/URL: http://belizma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0