Påskafton

Idag har vi hunnit med en hel del saker känns det som!
Först gick vi en sväng på stan, kollade runt lite, mycket mysigt. Sen fikade vi på ett mysigt fik..och efter det så åkte vi på Charlies häst och hund.. Där spenderade jag mina födelsedagspengar :) hihi.
Åkte vidare till Biltema där Elsk köpte nya vindrutetorkare så vi ska se något på vägen hem, och en klädsel han har drömt om länge..och ett clips till parkeringsibiljetten så vi slipper få mer böter! :)
Efter det så åkte vi till Media Markt, en jättestor elektronik affär! :)
Och sen for vi på Zoocenter eller vad den hette, häst&djuraffär :D där hittade jag inget alls...åkte på Ica Maxi och handlade samt åt lite lunch..
Och sen for vi på Eko, typ som ÖOB ungefär, fast deras hästavdelning är inte som ÖOBs, utan det är riktiga grejjor fast ändå lite billigare :)
Och sen åkte vi hem.. :) Då var vi ganska trötta.. Har käkat påskmiddag (mums) och druckit vin samt spelat När och Fjärran. Jag och S vann :D
Nu sitter dom och spelar tv-spel! Jag börjar bli lite trött.. snöstorm ute typ :S Vi ska åka buss hem, ingen ville gå i denna snöstorm :(

Kommentarer
blurry_

Miss U. Jädrass vad tomt det blidde.

Datum: 2008-03-24 Tidpunkt: 23:20:57
Blogg/URL: http://dendarbloggenmedhaftigsnamn.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0