Näst sista dagen..

Näst sista jobbar dagen den här veckan, och jag sov alldeles för länge idag. Kommer vara helt död imorgon när jag måste ta mig upp tidigt för att åka till Dust! :S Men längtar efter honom nu. Min lilla söta pälskling!
Känns konstigt, har insett att jag inte har jobbat en kvällsvecka utan att fara till Dust varje dag sen i december! Så det kändes som att jag glömt något hela dagen igår! :P

Har plockat i diskmaskinen och kört igång den också har jag satt igång en tvätt som jag tror ska hinna bli klar innan jag åker. Känns som att jag varit lite duktig iallafall trots att jag sov alldeles för länge som sagt.
Hoppas att den här kvällen går fort också så det bara är imorgon kvar sen skulle vara så skönt.
Nu har Elsk fått sig en tattueringstid, äntligen :) Och imorrn ska han klippa sig! :)

Mindre än en vecka tills jag fyller år också!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0