En helg med mycket sällskap!

Tomt, så tomt.
Vi har ju haft fullt med folk hela helgen, inte varit ensamma nått. Så snacka om att det blev tomt nu när alla farit!
Paps kom hit vid 11 tiden, strax efter att jag släppt av I på Hippo så hon skulle kunna ta sig hem! Vi har mest pratat o umgåtts, åkt lite bil, haha, för att vi skulle få tag på en kolsyregrej till Soda Streamern, och käkat både middag och tårta.
Tack för uppvaktningen och sällskapet!
Tack mamma för tårtan! :) Mums.. åt nyss en bit till.. Får se om jag kan övertala Elsk med lite kaffe senare..

Har varit en helt underbar helg, dock med mkt tidiga mornar, somnade nästan framför datorn för ett tag sen.. och nu tickar klockan för fort snart dags att gå och lägga sig ju!
I fredags red I Dust på banan, han var jättefin och det gick superbra. I lördags klev vi upp tidigt, också red vi ut tillsammans för jag hade fått låna Bell av J. Och idag red I Dust på banan igen och jag filmade lite, men idag var det nog jobbigt för honom för han var inte alls lika fin som i fredags och blev väldigt springig. Stackars gubben. Ska ta en skrittur med honom imorrn så han inte får träningsvärk!

Tyvärr så trodde visst J att jag och I inte mockat åt Bell igår, men så var ju inte fallet, vi mockade ju två gånger tom eftersom Dust fick stå på gången när vi gjorde i ordning dom. De hade tydligen fått komma in vid 18 så det var ju konstigt också att det ska vara så mycket liksom. För tydligen hade hon och hennes pojkvän stått i ca 1 timme och mockat? Alltså så länge står ju inte ens jag när Dusty´s box är som värst men.. Låter ganska knepigt om man säger så..

Aja, nu ligger man bara och degar. Älskling spelar och är inte speciellt social, och jag längtar hem till pappa. Vill inte alls jobba imorrn!

Kommentarer
Angelica

Tack för en mysig helg vännen :)

Datum: 2008-03-16 Tidpunkt: 20:09:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0