Drygt :(

Känns drygt att börja kl 14 idag. Ska gå nån elsäkerhetsutbildning som jag missade förra gången det var, så då ska jag börja en halvtimme tidigare nu istället. Är väl iofs bra, om man orkar stanna till halv 12 så får man ju en halvtimme extra. Det kan ju behövas när man varit ledig!
Har varit ute hos Dust idag. Pysslat på massa, tvättat lite, plockat ihop grejjor som ska i förrådet o grejjat. Va upp o pussade på honom samt gav honom ett äpple, då blev han glad. Ska rida imorgon! Mys grabben! Han såg då ut att ha det bra så!

Har ätit både frukost o lunch idag också, det är ovanligt. Brukar nästan aldrig orka det när jag jobbar kväll. Men passade ju på att handla lite när jag kom från stallet så!

Bara ikväll kvar, sen ledig! :)

..och jag har ont i halsen :/

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0