Clinic

Lite besviken över clinicen måste jag säga, den var inte alls så bra som jag trodde. Har sett bättre. Men det var jätteskoj att S fick vara med och rida iaf, dom var skitsnygga :) som alltid! Och kul att få vara där ändå, så sällan jag gör nått o så nuförtiden så, tycker jag bara ser min egen häst jämt o rider ute i skogen bara så.. kan ju ha varit nyttigt ändå!

 Lillebror stannar tills imorgon, det gick en buss som han kunde ta direkt till skolan! Och Elsk hjälpte mig i stallet så det gick fort. Igår stod Dusty, Bell och Embla ute till kl, 23-24 ca för att ingen kommit och skötit om Embla, det visade sig att han hade glömt bort henne. Trevligt :S Så J for dit och tog in dom, förstår inte eg. varför just hon skulle bli tvungen att göra det som dessutom hade morgonen idag. Men det är som det är.

Nu ska vi snart se en film som vi hyrt, också ska jag försöka knåpa ihop en önskelista! :) För det är bara 1 vecka tills jag fyller år!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0