Back to normal again

Ja, så ska allt återgå till det normala igen då. Vilket känns tungt.
Jag hade hellre haft påsklov nu, och fått stanna kvar.. varit längre hos S och stannat längre hos Paps och hunnit träffa mamma lite också!
Visst känns det som att det är skönt ändå att det är torsdag imorgon, att det bara är 2 jobbardagar denna vecka..
Men ändå tungt..

Fick veta att min medryttare fått hjärnskakning för hon ramlat av..så hon kunde inte ta Dust idag.. typiskt att man ska få reda på sånt så sent hade jag fått veta det igår så hade det varit lungt då kunde jag åkt dit själv idag.. Men nu visste jag ju inte det såå..

Imorrn får jag träffa min käraste Dust.. har saknat honom.

Ikväll ska Elsk tattuera sig! Och jag kan inte vara med :( så tråkigt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0