Vad har jag gett mig in på?

Imorgon ska vi åka och forsränna. Och dumma jag har ju blivit "övertalad" till att åka Riverboard. Satte mig och tänkte läsa lite om det. Hittar det inte under forsränning.. började fundera om jag var under fel sida.. inte förrän jag klickade på extrem hittade jag det...
Jag kommer nog drunkna eller nått. Förstår inte hur jag ska överleva detta. Men efteråt kommer jag säkert säga att det var helkul, men så känns det inte nu. Jag har sån förbannad träningsvärk att jag knappt kan röra mig och det står att man ska ha god fysik.

Fy fan!

Kommentarer
Sandra

Det går säker bra ska du se ;) inte för ja vet om jag skulle ha gjort det skrattar .. Kramar

Datum: 2008-06-14 Tidpunkt: 08:32:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0