opepp

Känner mig inte alls pepp på att jobba kan jag lova. Ursch och fy. Är så himla trött, trots att jag försökte somna vid 22.30 igår vilket är hyffsat tidigt för mig.
Känns så jobbigt att veta att det är massor som bör göras i helgen också. Vi måste städa ur box och hage, jag ska på forsränning, Elsk ska serva sin pappas bil, jag ska jobba övertid, vi borde sätta upp lite hyllor..

Kanske vi kan hinna med både hylla och stall ikväll.. För det känns megatungt att göra det imorgon efter forsränningen.. önskar att jag slapp vara med på den, den känns inge kul längre... VILL INTE! fast det är säkert skittufft när man väl gör det, men just nu känns det som att jag inte har tid..

Nej, dricka upp kaffet och borsta tänderna, sen jobb. Jag är såååå seg idag. Ser att klockan är FÖR mycket...

Kommentarer
Angelica

Jag känner likadant idag....är riktigt opepp på att jobba. Har ju dessutom en arbetsdag imorgon så det suger! :/

Datum: 2008-06-13 Tidpunkt: 08:56:33
Fia

Ibland är det så, men tyvärr måste man ju jobba ändå!Är i ullånger hos svärfar mysigt! Tänkte på en sak vad gör ni första helgen i Juli? Puss!

Datum: 2008-06-13 Tidpunkt: 20:00:45
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Fia

Tänkte bara att det är gatufesten den helgen och det hade varit så himla roligt om du och jocke ville komma ner då! =)

Datum: 2008-06-16 Tidpunkt: 19:12:07
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0