Min romantiska Elsk

När jag kom hem från träningen igår hade Elsk städat lägenheten, kokat the och fixat film. Vi såg "What happens in Vegas" och den var riktigt bra. Såå mysigt att bli övverraskad på detta sätt!

Han hade tänt ljus (Min kamera är kass på att knäppa utan blixt, och med blev det inga mysiga bilder)



Dessa båda har jag fått av mamma och L. De hänger i hallen, tycker att de passar jättebra in där. TACK!


Jag var lite hungrig efter träningen, så Elsk erbjöd sig att göra bacon&ägg åt mig. Jag fick absolut inte kolla på, här är resultatet :) <3

Kommentarer
Emily

Sweet. Jag ska påpeka detta för min Jocke, han kanske kan lära sig ngt :-)

Datum: 2008-06-25 Tidpunkt: 10:20:00
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Mamma...

Och han jobbar på en bilskrot.... hmmm... Minns den vackra bukett han band åt dig till studenten, han har ett mycket estetiskt öga din Elsk... Och romantisk, så nice! Håll hårt i honom!!! ;-)

Datum: 2008-06-29 Tidpunkt: 22:58:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0