Ännu mer irri

Ringde Telias kundtjänst idag och tydligen hade det blivit något fel. Han skulle fixa med tekniker och höra av sig, typ om 2 timmar sa han. Det var många långa 2 timmar det för jag ringde vid 15-16 tiden! Blir bara mer irri ju, för han bekräftade att det krävdes en tekniker..

Ska lägga upp bilder på lägenheten snart men vill komma i ordning lite mer först, har iofs bilder när det är helt tomt, kanske ska lägga upp dem?

Idag har jag fått stämpla för första gången, kändes lite konstigt. Lyckades hamna på minus flex på en gång då jag var 5 min sen idag.

Men Dust mådde bra och jag har stoppat in alla kläder i min "walk-in-closet" :D

Imorrn ska troligast jag och A åka och träna, så jag ska försöka sova nu!

Kommentarer
Maria

Tack så mycket för adressen. Måste ta och kolla den innan jag lägger mig. Kram

Datum: 2008-06-04 Tidpunkt: 00:48:38
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0