Utmanad

Jag blev utmanad av Emily.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Sova (klockan är ju mycket)
2. Diska
3. Leta efter mitt stämpelkort till jobbet
4. Städa lite
5. Se film med Elsk

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 11 år, gick i skolan (hade sommarlov) och gjorde väl inte sy mycket. Red. Vi hade ganska nyligt köpt Dusty, renoverade stallet och jag hade Saga hos grannarna.


Vilka platser har du bott på?
Dombäck, Eldsmark, Renmarkstorget och Teg

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Skänka pengar till olika organisatiner, t.ex Svenska Hästars Värn, Rädda Barnen mf.
2. Göra min familj, släkt och vänner skuldfria och ge dom en stor summa pengar.
3. Köpa en stor gård med ett lika stort stall, och ett stort garage till elsk med en massa lyxvbilar.
4. Köpa en till häst, eller kanske 2, så Dusty har kompisar och jag något att träna och tävla på.
5. Förmodligen slösa bort en massa på lyxprylar.

Jag utmanar:
Curant
Sofie

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0