Spinning 40

Har iallafall varit och tränat idag, spinning 40 med A. Det var riktigt härligt. Känns bra att ha fått nått gjort iaf.
Elsk ska tanka min bil idag och byta olja. Han lovade även att kolla till Dusty så jag behövde inte åka ut till honom.
Imorgon ska vi ut och springa för det fanns inga pass på Iksu. Blir säkert bra det, fast jag med min dåliga kondis lär väl få promenera snabbt istället..
Fick nya Ellos idag. Man får ett påslakanset gratis. Naturligtvis måste jag och Elsk beställa då, som alltid. Men det blir bra, man får 30% på valfri vara och jag behöver ett par träningsbyxor så jag ska beställa ett par såna.
Nu ska jag se om jag hinner fixa lite med växterna i akvariumet, har ju inte gjort det än. Och sen ska jag duscha och åka på jobbet.

Ha en bra dag! (nu regnar det. suck)

Kommentarer
Emily

Säg inte att du har missat EMD! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det är ju Idol-grabbarna Erik, Mattias och Danny som slagit sig ihop. MOHAHAHAHAHA! Jag trodde allvarligt att det var ett skämt från början, men tyvärr är det dagens sannaste sanning.

Datum: 2008-07-02 Tidpunkt: 13:36:33
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Fia

Härligt med spinning, har bara vilat idag har sådan träningsvärk sedan igår.. Höstkatalog redan? Känns som jag gärna väntar med hösten en stund till jag...

Datum: 2008-07-02 Tidpunkt: 14:28:15
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0