Sovit länge

Ursch vad man sover länge här.. fast vi kom ju hem väldigt sent också och var väl vakna ett tag till när vi kom hem.. så jag vaknade strax efter 14..
Nu har S och P åkt för att jobba. Vi har stannat hemma idag, det kändes inte så lockande att gå omkring på stan tills dom slutat jobba mitt i natten..
Tror det blir en lugn dag idag bara.. Ska ladda inför karusellerna imorrn =) Jag längtar!!

Visste ni att här kan man köpa både starköl och typ cider, smirnoff ice och sånt på en vanlig ica butik? Fast inte efter kl 20. Men ändå, ganska häftigt! Att det är så nära Sverige men kan skilja så mycket ändå. Det är lite coolt!

Idag är det fint väder igen =) Det är nice. Men jag vågar inte lägga mig ute och sola för min rumpa gör lite ont ännu. Och min rygg ser inte så fin ut, jag brände mig bara på sidan om ryggraden, själva ryggraden är kritvit typ!! Haha!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0