Ridsugen

Jag är så ridsugen. Grymt alltså. Fick Hööks-katalogen idag, blev ännu mer ridsugen. Det är ju nu den bästa tiden att rida är! Det är ju nu man orkar vara uppe till 24 och kliva upp 05.20 för att rida hästen seeent på kvällen. Det är ju nu man kan hitta på busiga saker... Ååååh! Det är ju nu Dust ska flytta hem till far på semester, och vi skulle klättra flinkbacken och galoppera Skanska och mys-skritta ödetorpet..

Det är ju nu han ska vara hel!
Jag VILL rida.

Ge mig en frisk häst tack!

Kommentarer
Emily

Jag vet precis hur det känns. Lindy var också trasig ett tag och det var en låååångt igångsättning. Kändes som om jag aldrig skulle få rida igen. Sen när hon väl var frisk så var jag såg gravid att jag inte kunde rida. Det var tufft.

Datum: 2008-07-11 Tidpunkt: 11:05:50
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0