Nu är det verkligen nära

Om några timmar har vi SEMESTER! Och det ska bli så fantastiskt skönt! =)
Ska flexa lite nu på morgonen, men dum som jag var så glömde jag bort det igår, så jag klev upp i vanlig tid. Haha. Det är tydligen ingen idé att vara där direkt på morgonen för då kan vi inget göra tydligen. Blir intressant att se hur det ska gå till, jag som aldrig varit med.

Imorgon ska vi på Star Wars utställningen med Pappa och lillebror. Sen ska vi grilla och mysa, kanske fiska? På söndag ska vi sätta upp Dustys hage, också ville Paps ha hjälp med nån betongblandning. Åker sedan hem på kvällen för hovis kommer på måndag, sen åker vi + DUST =) ner på tisdag!

Ikväll kommer Mamma och L och hälsar på och kikar på lägenheten! Det blir kul det är så mycket som jag vill visa mamma nu hon har ju bara sett den när den var helt tom och de förra hyresgästerna höll på att städa ur sig!

Vi fick förresten tvättstugenyckeln igår så nu kan vi boka tvättid på vanligt sätt! :) Härligt! Såg att han dessutom hämtat kontrakten och lappen med de som är trasigt här så det kanske går lite fortare nu? Om vi har tur? Jag hoppas det, är lite jobbigt utan köksfläkt och balkongdörren sitter fast med ett spännband typ :P Ser lite ofint ut!!

Pappa, borrmaskinen fungerade utmärkt =) Men den klarar nog inte megastenhårda väggar, men betongen vid fönstret gick bara fint! :)

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer
cilla

Hörde att ni fått en egen lägenhet. Så skönt det måste kännas, det verkar ju ta sin lilla tid i Umeå hoppas ni ska trivas

kram

Datum: 2008-07-11 Tidpunkt: 20:16:52
Blogg/URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Paps

Vad bra att borrmaskinen fungerade Ha en bra semester!!

Datum: 2008-07-11 Tidpunkt: 21:05:56
Sofie

Grattis till semestern!

Datum: 2008-07-11 Tidpunkt: 22:36:49
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0