mail från lillebror

Har fått mail av lillebror idag! De var i London på ett internetcafè, och det hade tydligen gått mycket pengar før de var tvugna att betala før vissa tåg ændå æn fast de har interrail kortet. Surt! Men hærligt att få høra att han lever iallafall. De hade då hunnit besøka en hel massa lænder!
Skulle vara grymt skoj att få gøra nått sånt, jag ær så avundsjuk på honom!

Vet inte riktigt vad vi ska gøra idag, mer æn att fara och handla så det finns frukost och middag och sånt. Också ska S jobba. Imorrn jobbar bægge två tror jag.

Igår føljde jag med S och P hem till S førældrar och fick træffa hæstarna och kaninerna, ett marsvin och høns. Det var lite læskigt før jag hajjar ju inte allt vad dom sæger men det gick bra, de pratade inte så mycket med mig som tur ær!

Och jag vet fortfarande inte vad det heter dær vi ær :P Men dær vi ska åka och handla tror jag hette Lillestrøm. Men ær inte sæker kan ha hetat nått liknande också!!

Hoppas allt ær bra dær hemma =)

Kommentarer
Paps

Nu är allt bra när vi fick livstecken från D :) Längtar tills vi ses igen!

Datum: 2008-07-28 Tidpunkt: 20:01:26
Mamma...

Åh, äntligen får jag höra att allt är ok -nu kan magontet släppa!

Bra att du bloggade,och tack till Paps för telefonsamtalet i "elfte timmen" -jag fick inget mail nämligen...

Datum: 2008-07-29 Tidpunkt: 10:59:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0