Lillestrøm

Idag har vi varit i Lillestrøm hela dagen. Jag har shoppat lite, och grabbarna har gått från bar till bar och druckit øl. Så naturligtvis blev det jag som fick køra hem, och vægarna ær inte roliga! Det ær typ bara kurvor och dom ær så skarpa så jag blir typ åksjuk!
Sen har vi varit på førhandsvisning av den nya Arkiv X filmen. Den var hyffsad, trodde den skulle vara læskigare.

Imorgon ska vi nog bara ta det lugnt eftersom både P och S jobbar, men på onsdag ska vi nog till Tusenfyr (tivoli) och på torsdag ska vi till Oslo tror jag =) Det blir nog kanoners!!

Hoppas allt ær bra dær hemma!!

Kommentarer
Mamma...

Härligt höra det är ok med er...Ska försöka hinna lösa det med hovis innan jag åker...kramar!

Datum: 2008-07-29 Tidpunkt: 11:01:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0