Kämpa på lilla bil

Idag ska vi kämpa med min lilla bil. Hoppas innerligt att den tänker vara snäll och bara "swisch" så är allting bra! Elsk håller på att pumpa däcket nu, jag har tydligen smygpunka också. Blä! Att det alltid ska krångla med bilar, det är så tråkigt.
Hittade en bil för några dagar sen som jag jättegärna skulle vilja ha. Men det känns inte rätt, som alla har kämpat och jobbat med min bil nu, så skulle jag iallafall vilja ha den i ett år. Jag har ju bara haft den sen i maj!

Så nu bär det strax iväg upp till Umeå igen för att, som sagt, fixa bilen.. sen åker vi tillbaka till Husum, till mamma :) Längtar!

Sen får vi se vad/vars vi gör/är.

Kommentarer
Leif

GRATTIS på din namnsdag, Kramar,hälsa J ......Lundemannen..

Datum: 2008-07-23 Tidpunkt: 11:32:24
Emily

Jag är så less på våra bilar också. Alltid något jävla rackel. Suck.

Datum: 2008-07-23 Tidpunkt: 12:11:04
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Mamman...

Åh, längtar tills vi får myyyysa ihop! Så synd på bilen, förstår hur du känner, tycker oxå det är tråkigt...Grattis en gång till ;-)

Datum: 2008-07-23 Tidpunkt: 16:36:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0