Ingen träning igår

Känns tråkigt att det inte blev någon träning igår, jag hade sett fram emot det, men jag vet bättre än att fara ut och springa en halvtimme efter att jag ätit middag.
Elsk fick åka och klippa sig iallafall och jag for till Dust.
Dust har lyckats göra illa sig, hans andra bakben såg ut som en ballong med ett äckligt sår på. Men han hade ingen feber och verkade inte heller ha speciellt ont när jag tvättade och grejjade. Så jag ska åka ut idag också och tvätta o se hur det ser ut.
Ikväll blir det nog bodypump, samt att jag tror att vi har tvättstuga. Det känns ju som en bra sak såhär innför semestern.

Kissarna är alldeles tokiga. Skulle tro att det är för att vi stängde ut dom från datarummet. Zelda satt och åt på kartongen till Elsk´s datastol och det kändes ju lite onödigt.

Nej, borsta tänderna och fara på jobbet låter som en bra idé. Eller det är en dålig idé för jag vill ha semester nu, men det är ju bara 3 dagar kvar att kliva upp nu, nu har man gjort bort 2.

Stackars Elsk är sjuk men han måste åka på jobbet idag för han är den enda som är där så han kan inte sjukanmäla sig. Hoppas han är bättre ikväll annars måste han faktiskt vara hemma tycker jag. Vill inte ha en sjuk sambo på semestern, det låter verkligen inte skoj.

Blir btw ingen stuga :( Mormor och morfar skulle lägga golv och sedan ha semester där exakt den tid vi ville/kunde vara där. Så det känns jättetråkigt, nu måste hela semestern planeras om. :( Menmen, det finns säkert massor att göra ändå.

Kommentarer
Angelica

Nej, men blir det ingen stuga? :( Åååå...så typiskt... Vi får hitta på något annat då?

Datum: 2008-07-08 Tidpunkt: 07:11:54
Fia

Nämen ingen stuga ?:( betyder det att ni inte kommer hälsa på oss? Buhu!

entre härnösand och timrå har semesterstängt till 4/8 så jag kan tyvärr inte hämta ut era biljetter där, vi har inte planerat att åka till s-vall har ju ingen bil blir lite krångligt då, men jag kan höra med emma hon är i s-vall lite nu och då.. =)

Datum: 2008-07-08 Tidpunkt: 09:17:31
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0