I Norge!!

Ja nu  ær vi då i Norge. Vi kom fram vid 8.30 imorse, verkligen superduper trøtta och vældigt less på allt som hade med att køra bil att gøra.
La oss snabbt før att sova och vaknade upp vid 16 tiden. Snacka om att vænda på dygnet!!

Nu ær grabbarna ivæg och køper pizza, P sa att det var ett billigt stælle, 99kr. HAHA! Sen ska vi handla, men vet inte om det blir idag før tydligen ær alla affærer stængda i Norge på søndagar, det fanns nån som var øppen men frågan ær om vi orkar åka dit nu.

Senare i veckan ska vi iallafall fara på ett nøjesfælt och åka karuseller!

Hihi, vad roligt att skriva på ett norskt tangentbord!!

Hoppas allt ær bra dærhemma!

Ps! Det kostar 2,50 før mig nær ni ringer mig, och 4,50 før mig att ringa er!! Så det ær ju bættre att ni ringer mig men ring inte så ofta tack ;)


Kommentarer
Heidi

Hoppas du inte smälter bort i värmen. Tycker att du ska titta in på min blogg först o sedan på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg. =)

Ha en monsterskön dag!

Datum: 2008-07-27 Tidpunkt: 18:11:53
Blogg/URL: http://mizzpink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0