Helgen

Igår for vi ner till Paps för att gå på Star Wars utställningen. Den var megahäftig! Jag skulle kunna se allt en gång till och en gång till helst!
Tyvärr så håller jag på att bli sjuk, så jag mådde inget vidare igår. Har kurerat mig med Kan Jang och Ipren så nu mår jag lite bättre.
Det blev fiske igår, och jag fick en regnbåge. Elsk fick I N G E N T I N G!! (detta måste påpekas ;) hihi)

Imorse byggde jag och paps Dusty´s hage, och jag har ringt Preem och bokat hästtransporten. Så på tisdag flyttar han hem igen. Blir härligt, han får också komma med på semestern. Vicky är hos pappa och har blivit utekatt, hon trivs som fisken i vattnet, eller, som katten i skogen, höhö.

Nu sitter vi hemma hos Elsk´s föräldrar och ska äta middag, sen ska vi åka upp till paps igen och hjälpa honom, och sen åker vi upp till Umeå. Imorgon ska Dust skos kl 9, jag hoppas på att få besikta min bil, och sen ska han som sagt flytta hit ner! =)

Det är härligt med semester, även om vädret inte visat sig från sin bästa sida, än så länge.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0