Fixarkväll

Har haft liten "fixarkväll" ikväll tillsammans med mamma. Färgat ögonbrynen så de ska passa till mitt nyfärgade hår. Vad fräsch man känner sig! Kanske skulle ha tagit sig en dusch också.. men tror det får vänta tills imorrn, för annars lär jag frysa när jag åker till Elsk och hans vänner. De är nämligen på Ölhälla och grillar, jag hade först tänkt följa med men ville vara lite mer med mamsen så jag skjutsade bara dit grabbarna och lite ved samt öl för att återkomma när mamma gått och lagt sig. Imorrn blir det upp till Umeå, räkningar ska betalas (suck) och sen ska det packas lite inför Norge, samt ligga på beachen med A och D. Det senare bara om det blir fint väder men det verkar ju som att vi ska få det :D

Kommentarer
Johanna WP

Det är ingen kö alls faktiskt, eftersom att jag egentligen sagt av mig alla gratisdesigner nu i sommar. Men jag kan behöva ngt att göra mellan tvättarna inatt, så släng iväg ett mejl med dina önskemål :)

Datum: 2008-07-24 Tidpunkt: 23:46:05
Blogg/URL: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0