En låååång dag..

Idag har Dust blivit skodd, imorrn flyttar han hem till Paps för semester. Min söta underbara häst han är så snäll! Gick bara fin fint att sko honom i ligghallen! Fast flugorna irriterade honom var han snäll, det var några gånger bara som flugorna blev för jobbiga men han gör ju aldrig något för att vara dum! Min Pälskling!

Har besiktat bilen idag, nu blev den ju godkänd på de 2 punkter den var underkänd på innan, men underkänd på en ny punkt. Vet ej vad vi ska göra. Fick bara en vecka på mig nu. Hade jag vetat det hade jag väntat med att besikta, hade egentligen till den 30e på mig men har nu bara till den 21. Nått måste ju göras. Suck.

Ligger i soffan och är halvslö, vaknade ju 7 pga Elsk glömt stänga av väckarklockan. Sen hade vi en skrikande katt och dessutom en hund i sängen så det gick inte att sova.
Ska ha date med söta A och få klippa mig ikväll, så egentligen borde jag hoppa i duschen nu. Men det kändes bara SÅÅÅ jobbigt. Suck...

Måste gå ner i förrådet och leta reda på Dustys transport grejjor också. Grimma(om jag inte skickade hem den), paddar, och svansstrumpan. Han ska ju åka lite längre nu så då vill man vara ordentlig, sist åkte han ju i vanliga grimman och bara med lindade ben men då handlade det ju bara om ca en kvart!

Grattis till min söta vän S som fyller år idag, och till L som också fyller år idag! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0