5 arbetsdagar kvar

Nu har den officiella nedräkningen officiellt startat!! :p
Ska bli så otroligt skönt med semester, det känns inte ens roligt att jobba just nu när man vet om så många som är lediga!
Tycker dock att det är väldigt tråkigt att Paps semester tar slut när vår börjar, det känns inge roligt. Visserligen hinner vi ju träffas ändå men det blir ju inte på samma sätt direkt!

Trött som tusan idag, gick ju naturligtvis inte att somna inatt. Fick helt plötsligt för mig att jag glömt att betala stallhyran och då var jag tvungen att gå upp och kika men det hade jag naturligtvis betalt så jag vet inte vad jag fick det ifrån..

Idag ska nog jag och Elsk åka och kolla på en datastol till honom, den gamla är väldigt pajj efter inflyttningsfesten i helgen. Även soffan mår dåligt, det är lite tråkigt för även om vi planerar en ny soffa så planerade vi ju att ha kvar dessa också. Men visst, de fungerar och man kan ligga i soffan, så det kanske går att laga!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt!

Kommentarer
Fia

Åh var härligt, själv har jag hela fyra veckor kvar till semester.. Känns drygt nu när alla kollegor börjar gå på semester..

Men i slutet på veckan får jag veta om jag kommer in eller inte på skolan =)spännande

Datum: 2008-07-07 Tidpunkt: 14:47:40
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Fia

Jag tog ut 15 dagars semester det blir ju tre veckor, ville spara lite dagar också tills vintern, brukar kunna behövas då..

R jobbar ju när han vill så vi ska ha semester samtidigt =) Blir en vecka utomlands iaf =)

Datum: 2008-07-07 Tidpunkt: 16:10:43
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Emily

Han blev glad, tyckte att jag såg söt ut. Sen sa han också att jag såg ännu smalare ut, men jag tror han sa det mest för att vara snäll, för jag tycker att jag blev mycket rundare i ansiktet. Men whatever, jag är nöjd.

Datum: 2008-07-07 Tidpunkt: 21:54:36
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0