Nya fötter..(läs: hovar)

Idag har Dust äntligen fått nya fötter :) Det var då på tiden, 10 veckor sedan sist. Men nu är han fin om fossingarna igen och har fått på sig snösulor så att de får luftas lite. Tror ni inte att det regnar då? Att det är bara is kvar? Och att det är grusat med stora stenar? AJAJAJ säger ju hans fötter då! Får hoppas att det är okej i skogen så kan man iaf rida där tills det kommer mer snö. Om det nu kommer mer snö..

Så var det onsdag idag då. Jag har inte hunnit göra nått alls idag förutom att vara i stallet för jag lyckades försova mig. Skulle upp 8 men vaknade 10.15. Panik då hovis skulle komma 11! Men jag hann som tur var...
Känns lika jobbigt att gå och jobba som vanligt. Jag hatar verkligen kvällsveckorna. Jag ser inte alls nått roligt i att jobba kväll faktiskt. Konstigt? Förut kändes det ju rätt okej.. Men det är sån konstig tid vi jobbar så det kanske är därför.. Hade hellre jobbat 14-22 istället för 14.30-23.30. Suck. Men bara ikväll och imorgon kvar nu! :) Det får man glädja sig åt iallafall!
Hade ju tänkt hinna städa lite idag, så jag bara kunde slappa imorrn.. Men jag får ta det imorgon istället. För nu måste jag snart springa iväg till bussen.. SUCK!

Min medryttare ska sluta förresten. Typiskt! Och hon hade nog missuppfattat lite. Dust lunchpåse stod nere vid höt i stallet, den ska ju stå vid hagen?! Tur jag var där iaf.. Men stallägaren hade slängt åt honom en tuss också så han fick ju lite innan han skulle skos med.. Lilla gubben, tänk om han blir utan lunch? Måste nog skicka ett sms imorrn och påminna om det.. men jag känner mig så tjatig då! Fast Dutt är viktigast, han SKA ha sin mat..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0