Kvällsvecka igen..

Ja, då var det dags för kvällsvecka igen. En kväll avklarad, 3 more to go. Suck. Det är rätt drygt faktiskt. Speciellt när man börjar tänka att när jag börjar jobbet, då har de flesta 1-1½ timme kvar tills de SLUTAR jobbet. Suck!

Lyckades kliva upp i någorlunda tid idag, det var ju bra iaf. Hade tänkt städa idag, ska ta tag i det snart.
Imorrn kommer hovis. Men varför måste snön regna bort nu när jag skulle ta på snösulorna? Får hoppas att det kommer mer snö för han måste ju få lufta sina små fötter..
Tur att det verkar vara mest mjuka sandvägar i skogen iaf, då kan det ju gå bra att rida ändå, även om jag inte hinner få på vanliga sulor innan snön försvunnit.
En tjej i stallet ska mocka åt Dust på lördag så vi kan åka hem redan på fredag, how lovely! :)

Nej, nu ska jag ta tag i städningen..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0