Trött..SNÖ :o

Vaknade imorse, ganska tidigt. Lyfte på gardinen och tittade ut. SNÖ. Släppte ner den lika fort ställde om väckaren och somnade om. Och oj så skönt det var! Blev tyvärr ingen ridning idag men får ta det imorgon i stället. Jag har ju hela helgen på mig, dessutom.
Var nog välbehövlig sömn det där, jag var så trött, och är fortfarande.

Fick träffa Elsk inatt han vaknade när jag kom hem :) Men jag somnade nog ganska fort..

Känns skönt att det endast är 2 dagar kvar nu, halva veckan är ju gjord redan så. Härligt! Och idag ska det visst vara en del möten om jag förstått det rätt vilket brukar göra så att tiden går ganska snabbt faktiskt. Igår gick tiden sakta för vår maskin var trasig hela kvällen. Det är INTE kul.

Jag längtar till den 6e mars. Kent i Swedbank arena. Med S och Paps! :) Och sen går det 1½ vecka typ och efter det bär det iväg ner till Jönköping! :) Wie!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0