Elsk och Dust på barbackatur

Blir hemma imorrn också, huvudet mår bättre men har som haft ont överallt snart känns det som, plus lite småfebrig så, lika bra att stanna hemma imorgon också.. Måste dock komma ihåg att ringa min PA imorgon, hon skickade sms igår att hon ville ge mig feedback från jobbet, men då jag ringde upp hade hon nog gått för dagen, och idag så hade de möte hela dagen. Så jag får försöka ringa henne imorgon!

Elsk har ridit Dust barbacka på ridbanan idag! Det gick riktigt bra tycker jag, avundsjuk på hans balans. Han fick rida med hackamoret, och nu kunde vi både stanna, starta, och svänga dit han ville. Hihi. Så stolt han blev när han fick Dusty att göra en volt runt mig när jag stod stilla!
Men vi fick dock sluta tvärt, då en av hästarna försökte ta sig ut ur hagen. Så jag var tvungen att springa upp dit och ta lös honom för han hade trasslat in sig emellan tråden typ. Vågade inte ha Elsk på Dusty´s rygg då direkt!

Har förresten varit duktiga och diskat här ikväll, nice. Så härligt när man kommer hem sen att det inte står en massa disk och luktar!
Förresten så förstår jag inte hur de kan säga att den där kattsanden ska vara så dryg! Den jag fick gratis. Den var superbra, luktade jättegott o så, men den är redan slut och det är jättelite kvar i kattlådorna! Och det är typ en vecka sen jag fick den. Så jag menar ska man behöva köpa en ny varje vecka? Det blir ju jättedyrt. Då köper jag hellre en billigare som inte luktar lika gott. Fast just det där att den var parfymerad var så himla bra det har inte luktat nått alls i lägenheten ju!
Nej, nu ska jag gå och väcka Elsk, vi har sett på Lost så han har somnat i soffan. Kanske skönare att sova i sängen :)

Trevlig helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0