Dusten är en knäppis!

Har varit ute och ridit idag i det vackra vädret igen! Vilken tur vi har med vädret Dutt och jag.
Iallafall så var han allmänt knasig idag, och jag höll på att falla av. Dels blev han tokrädd för lite snö som rasade ner från en träd, och sen så kom det ju naturligtvis en lastbil. Vi stod på ett tryggt avstånd tyckte jag, det tyckte inte Dusty. Så på nått sätt lyckades han göra en helomvändning :P haha. Men jag satt ju kvar iallafall.
Och varje gång man rider i skogen så måste man rida över en liten "fåra". Det har alltså runnit vatten över vägen så det är som en liten fåra med vatten och is. Den tar vi JÄTTEskutt över varje gång. Och varje gång måste vi stanna först och kolla vad det är :P

Han är så söt min häst.

Kommentarer
Diana

Vad jag blir avis! En dag som idag hade jag också velat ta en ridtur :D

Datum: 2008-02-12 Tidpunkt: 19:17:03
Curant

Ja han är roligt lilla "Nasse"...
Ha'ru kollat in min giraff? ;)

Datum: 2008-02-12 Tidpunkt: 21:49:48
britten

å så länge sen jag tittade till dig..ha en hjärtfin dag ..

Datum: 2008-02-14 Tidpunkt: 11:07:13
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0