Besök

Har besök av lillebror idag, mkt trevligt. Eller han kom igår men då for han på fest så idag är han här :P
Elsk har åkt med sin bror för att hämta en bil i Härnösand. Så det lär väl ta ett par timmar.
Ska umgås lite med lillebror (han ska fixa datorn  :P ) och sen åka till min älskade häst. Är inte lika fint väder idag så jag tror att det blir en tur på banan. Är så himla isigt i skogen ändå så man kan bara skritta där. :( Suck. Jag vill ha riktig vinter, ELLER barmark. INTE is. :(

Ikväll blir det nog bara att softa. Det är ju Melodifestivalen också. Men är sugen på bio. Får se vad Elsk säger. Känns riktigt skönt att bara vara hemma iaf.

Kommentarer
zaq

vilken tur man har dig beffa så man vet vars "han" är -ellr rättare sagt att han överlevde gårdagen... Lite dålig på att höra av sig till mammmelimamman är han allt ;)

Datum: 2008-02-16 Tidpunkt: 15:15:33
theplace - Jennifer,

Åh , hälsa din häst från mig , hästar är sååå söööötaaaa !
Kolla gärna in våran blogg. Ha en bra dag:)

Datum: 2008-02-16 Tidpunkt: 15:48:52
Blogg/URL: http://theplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0