Resan är bokad!!

Japp, nu är tågresan ner till Stockholm och METALLICA bokad. Känns så nice!!

Satt dessutom och spanade lite hur mycket det skulle kosta att ta sig ner till S&J på annat sätt än bil, men allt tar ju så lång tid.
Fast buss är ju det absolut billigaste sättet men jag får inte Elsk att sitta på en buss i så många timmar, då tar han hellre bilen. Men jag tycker att det skulle vara väldigt skönt att slippa bilen, så vi får väl se hur mycket pengar vi hinner jobba ihop. Övertid here i come, typ!
Nejmen skulle va nice å iaf flyga till stockholm och åka buss sen, eller tåg hela vägen. Hmm...eller övertala Elsk att åka buss. Tror inte att jag lyckas men..

Nej, nu ska jag sova!!

Kommentarer
Monixx

Svar: Det som är så synd är att nu går jag ju bara som tim-vikarie. Får visserligen jobba en hel del, men detta andra 'krångeljobbet' är en fast tjänst på 75 %. Svårt det där. Men de verkar så veliga..:-/



Men duu, Metallica lät ju inte fel Det skulle vi oxå vilja gå på. Hade vart hur kul som helst ju!

När är det?

Datum: 2008-12-16 Tidpunkt: 07:02:21
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
blurry

skulle vara sjukt kul om ni kunde komma ner ngn gång :9 men buss hela vägen är inte att rekomendera, men som du tänkt, flyg till sthlm och buss resten, de är helt ok, eller tåg.. bokar man 3 mån innan kan man hitta riktigt billigt... miss u! hoppas vi hinner ses en liten sväng i jul!

Datum: 2008-12-16 Tidpunkt: 10:03:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0