Julmarknad idag också

Blev julmarknaden på Gammlia idag också! Men havrekexen var slut. :( Köpte 2 korvar iallafall, mums.
In på Microshop och handlade Verbatim skivor.
Sen bara degat. Borde ta mig upp ur soffan nu och åka till min kära häst, men det känns väldigt superduper drygt faktiskt. Suck. Men det måste ju göras.

Vi ska nog klippa oss imorrn, ska bli skönt. :) Sen träning på tis, och fika med stallägaren ons. Tors blir antingen träning eller hem till Övik för att handla julklapp som inte finns i Umeå. Får se!

Nej, jag måste nog åka till stallet nu innan jag somnar...börjar bli lite seg här.. haha. Lär väl vara svinpigg inatt istället, som vanligt när man sen ska jobba dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0