Förbannade jävla kattjävel!!!!!

Nu har hon gjort det igen. Förstört något alltså. Men denna gång är det mina fina nya dyra skor jag fått i tidig julklapp av pappa. FÖRBANNADE KATTJÄVEL!! Jag som tom. tänkt att detta var något hon skulle kunna göra, men då det inte hänt något eller hon ens gjort en ansatts till det så fick dom stå framme. BLÄÄÄÄ. Visst hade hon öppnat garderobsdörren också och tagit sig in där, den står öppen nästan varje dag och jag stänger dom alltid. Men vars ska jag ha mina skor, och varför måste hon vara så jävla jobbig?

Det är liksom inte lite hon har förstört dom som med fårskinnspadden, utan det är ett stort jävla hål på insidan i fårskinnsfodret. Jag har hittat en massa bitar som jag faktiskt tänkte försöka limma dit. Annars kommer man ju känna det där hålet och jag kommer då störa mig på det nått så vansinnigt.

Det värsta är ju att jag inte vet vars jag ska stoppa skorna, möjligtvis i klädkammaren men ibland har den dörren stått på glänt också och då skulle hon ju ha förstört dem direkt...

Ingen vidare bra start på dagen..

Kommentarer
Sandra

otroligt jobbig katt du verka ha =/ hoppas skorna går att fixa.kramar

Datum: 2008-12-10 Tidpunkt: 08:55:39
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/
Mammelimamman

Men alltså, du får fixa någon typ av "barnspärr" jag menar "kattspärr" på dörren!

Datum: 2008-12-10 Tidpunkt: 14:28:35
Bokmalen

Hmm, ja, jag kanske inte ska uttala mig men det är tur att det inte är min katt för då hade den hamnat i "katthimlen" för länge sen... Hoppas du hittar ett sätt att fixa skorna!! Kramen

Datum: 2008-12-10 Tidpunkt: 17:34:14
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0