Min Pälskling

Min älskling!

Jag saknar dig. Livet är inte detsamma utan våra ridturer, så är det. Nog för att man gnäller ibland när man varje dag måste åka till stallet och måste planera hela livet efter dig. Men det är tomt utan ridning, och det är tomt utan dig. Tur jag vet att du har det bra hos Paps och att du mår bra. Men önskar så att jag fick rida dig igen, helst nyss. Hoppas och håller tummarna att du är bra när jag ska börja sätta igång dig.. annars blir det Atg på en gång. För dig kämpar jag in i det sista, för dig gör jag allt. Du är verkligen mitt liv, och jag älskar dig. Kan inte föreställa mig ett liv utan dig!!

Kommentarer
Emily

Fina Dust, jag håller tummarna för att han ska bli helt bra snart.

Datum: 2008-08-21 Tidpunkt: 21:37:43
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Emily

Fina Dust, jag håller tummarna för att han ska bli helt bra snart.

Datum: 2008-08-21 Tidpunkt: 21:38:14
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0