Torsdag

Idag är det torsdag, och det betyder sista jobbardagen för denna vecka! Och det är så härligt! :)

Jag har varit hos min Dust. Vi tog en kort men mycket mysig skrittur i skogen. Det var varmt och luktade gott. Sen fick han gå ut naken. Det gillade han :) Har ryckt hans man, så nu ser han ut som ett halvblod igen. Det saknas bara en dusch!
Men stackarna ska få gå in tidigt idag :( Finns bara en som kan ta in och hon börjar jobba 16 så då får de gå in innan hon åker på jobbet. Men det är som det är, de lär ju knappast dö!

Elsk hade städat så fint igår, så jag ska nog ta itu med vårt rum faktiskt. Packa ner lite mer. Sen bär det ju iväg till jobbet...

Sen är det HELG!! WIIIIIIE!

Idag ska jag lämna besked...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0