Snart dags att gå!

Strax dags att borsta tänderna och springa till bussen...missade ju den igår.. var nere vid busshållplatsen 4 över, bussen ska gå förbi 6 över.. när den var 7 över tänkte jag ääh, jag går till Vasaplan istället.. Jaja, jag sprang sista biten och var ensam så busschauffören måste ha sett mig men han dissade mig. PANIK! men tog en annan buss hittade en som gick upp till jobbet och jag hann i tid, var typ 1 minut sen så det var ju lugnt. Tänk om man kunde ha åkt den bussen jämt gud vad skönt!

Igår var vi på Bodypump. Det var roligt. Men som vanligt när jag inte tränat på länge har jag ju svårt för alla rörelser som innebär att böja på knäna. Jag har ju alltid svårt för utfall och benböj men det blir ännu värre när man är otränad. Så det var inte så skoj. Annars var det roligt, dock hade jag lite för lätta vikter ibland men får kanske träningsvärk ändå :P

Om inte jag får besök av min söta mamma idag så blir det träning igen ikväll, spinning och core. Tihi!
(kortet går ju ut på måndag så man måste väl passa på nu)

Nej, ska dricka upp théet och gå och borsta mina gaddar..

Ha en underbar onsdag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0