Helt död

Jag är typ helt död idag. Kul på sin lediga dag när man vill hinna göra en massa saker.
Fast det är väl rätt dag att vara död på.
Iaf så har jag i princip sovit tills för en timme sen typ. Fast jag var ju uppe imorse och skjutsade Elsk till jobbet för att jag ska kunna skjutsa A till flyget! Och igår var jag ju också uppe så tidigt och sen kunde jag inte sova nått innan jobbet för det levde om så mkt här hemma...suck!
Kisse ligger på datorn farligt nära stänga-av-knappen. :P Hon är ganska söt. Hon ville dock stjäla min mat och det ville inte jag :P

Måste ta mig i kragen och klä på mig nått annat än pyjamas och gå och handla mat o sånt. Men det kändes så drygt och tråkigt vill inte! Fast annars måste jag ju göra de imorrn för då finns det ingen frukost när jag vaknar och det hatar jag.
Ikv ska S rida Dust på banan blir skoj :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0