Morrr...

Åååh, vad irriterad jag blev idag. Trodde att jag skulle vara ledig imorgon och hade planerat in en massa bra, bla ridning tidigt på morgonen och promenad med S och vovve, för att vi ska på möte på kvällen. Nää då ringer dom och säger att jag ska "jobba" och inte jobba på riktigt utan jag ska typ stå på torget och dela ut reklam o sånt, för att de ska ragga kunder!! Morr!! Jag vill gärna jobba men jag vill inte göra sånt som inte är jobb när jag har planerat in annat, det tycker jag är skit!!
Så nu kommer jag inte hinna rida min älskade häst imorgon och jag hinner inte med någon prommenad! Det suger! Jag får bara hoppas att jag får gå hem så jag hinner i tid till mötet. Men det är ju 17.30, behöver kanske åka strax efter 17. Och jag ska ju egentligen bara vara tillgänglig mellan 7-16 så då ska jag bannemig få gå!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0