29 september 2003 - 4 år av saknad och tårar

Idag är det på pricken 4 år sedan. Och jag minns det som igår.
Det finns inte och kommer aldrig att finnas en häst som du. En sån personlighet, en sån mjuk mysdoftande mule. Bara DU kan lukta så. Ingen annan!
Och jag minns det som igår när jag jobbade dig på gräsmattan och du fick för dig att du skulle göra piruetter i varje hörn! Eller när man var ute i skogen och galopperade, och du gjorde seriebyten bara sådar. Din passage... ÅÅåh vad jag saknar dig! Tiden har gått så fort men du finns så ofta i mina tankar..och i mitt hjärta stannar du kvar föralltid. Ingen kan ta den platsen. Den perfekta läromästaren.. Jag är så glad att jag fått äran att uppleva en sådan häst som du! Det är få förunnat!!
Älskade Flame.. finaste Flamman..vackraste Flamma <3

flame-emma-tävling

flame

vacker, så vacker..

Världens vackraste Flame

Hoppas du vilar i frid min älskade vän...

Kommentarer
Curant

Ja tänk vad tiden går... men inte läker såren för det.
En sån här häst får man nog (tyvärr) bara uppleva en gång. Det känns som en ära att ha haft en sån.
Ett stort tack till dig o din mor som skötte honom väl de sista åren.
Saknar honom massor...

Datum: 2007-09-29 Tidpunkt: 11:30:54
Britten

Viken vacker häst ! Förstår att han är saknad...men Dust är också vacker...
Ha det bra

Datum: 2007-09-30 Tidpunkt: 14:29:56
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se
zaq

Nej så är det, de såren vill inte läka!
Och även om det var enormt jobbigt att följa honom till det sista andetaget, till det sista hjärtslaget, -så var det det bästa jag gjort och att han kände sig vacker och lycklig...För det tror jag han gjorde, han kändes så nöjd och trygg...
Kan aldrig glömma de ögonen, hans självklara uppenbarelse...

Datum: 2007-10-04 Tidpunkt: 15:25:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0