Orolig!

Zelda har börjat kissa och skita inne igen. Är så orolig att det ska vara nått som inte liksom går att bota med medicin den här gången. Sist hade hon ju urinvägsinfektion, och sen dess har hon ju inte kissat inne nått mer, förrän nu. Trodde först att hon gjorde det för att markera där Vicky kissat när hon löpte, men jag tror inte att det är så längre.
Och det är inte heller för att protestera mot att toan är för smutsig, för den rengjorde jocke igår kväll. Så det kan inte vara det heller.

Och nu vet jag inte ens vars hon kissat nånstans! Jag tycker mig känna en doft i hallen, och jag hittade en liten pöl som kanske var kiss. torkade upp den noga, och sprayade piss off på som ska ta bort doften, men likt förbannat så luktar det i hallen.
Och det är precis som sist när hon var sjuk, det luktar inte kattpiss utan det luktar fränt bara eller vad man ska säga.

Undra om jag ska boka tid hos veterinären, men det känns så dumt om det inte skulle vara nått fel på henne! Får fundera under veckan jag är borta, nu går det ändå inte att ringa längre!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0