Mysig helg, längtar till nästa!

Har just kommit hem från stallet, for dit när mamma skulle fara hem. Har varit så himla mysigt att ha henne här! Känns väldigt tomt nu när hon farit, längtar tills hon kommer nästa gång.
Saknar min pappa! Men till helgen får jag träffa honom för då ska vi åka hem. Jag längtar! Trots att det bara tar en timme att åka så tycker jag att det är väldigt långt bort.. har väldig hemlängtan nu!

Har jobbat idag på SURF, det gick bra. Kändes som att vi var mycket snabbare den här gången och det kändes faktiskt inte lika jobbigt heller! Men är ganska trött för jag har varit uppe tidigt både lördag och söndag nu eftersom jag hade morgon i stallet igår. Vågar inte sova ut imorgon heller för man vet ju aldrig om de ringer och vill att man ska jobba!

Ska ta hand om Nutte hela veckan för S är i södra sverige och jobbar. Men det kommer att vara tomt utan henne, vi har ju träffats nästan varje dag nu i flera veckor! Hoppas att det går bra för henne där nere iallfall.

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa och boka tid hos veterinären åt Vicky. Orkar inte med ett löp till, det är så jobbigt när hon bara skriker hela tiden! Man blir helt galen. Och de är ju så äckliga när de löper, ursch!

Nej nu tror jag att jag ska kolla om det är någon bra film på tv eller så, har egentligen lust att se nya Beck men älskling sitter och spelar så jag vet inte om han har lust till det än!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0