Jobbat

Har förresten jobbat idag också, på Specma igen. Den här gången var det nån som var hemma med sjuka barn så då fick jag rycka in. Ska jobba imorgon också och det är skönt att få veta det i förväg faktiskt, så man kan planera lite bättre. Finns möjlighet att jag kommer jobba på fredag med, man vet ju aldrig hur länge barnen tänker vara sjuka.
Har varit ganska skönt att få jobba de här dagarna, för S är ju borta och det är tråkigt att bara ligga hemma och inte ha någon att prata med.
Men jag har fått blåsor i händerna!! ajaj!

Tror tyvärr att Vicky börjat löpa igen, vi som har bokat tid på fredag. Ska ringa vet. imorrn och höra vad han säger, vi kanske måste flytta fram den. Typiskt att vi inte hann! Jag ringde ju i måndags, eller om det var i tisdags. Och då hade hon nyligt sluta löpa, typ på fredagen eller torsdagen.. Att det är så kort tid emellan alltså?!
Känns tråkigt att måsta avboka tiden, för jag har hört att de inte vill kastrera när de löper. Men jag får ju se vad han säger. Får inte glömma att ringa bara! Hoppas verkligen att jag har tid att gå ifrån och ringa imorgon!

Nu ska jag kolla upp när bussen går imorgon och sen ska jag mysa lite med älskling innan det är dags för sängen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0