Imorse..

..pallrade jag mig till stallet, med förhoppning om att kunna njuta av en skrittur på min underbara häst i det vackra vädret efter att jag släppt ut hästarna och mockat de 4 boxarna. Tji fick jag. Det tog 1½ timme att mocka 4 boxar, och jag var så slut att jag fick lov att fara hem och lägga mig och sova efteråt. Så det blev ingen ridning alls för min del.. SUCK!
Det har varit så himla fint väder idag och jag har varit så arg över att jag inte kunde rida. Det hade varit så härligt.
Menmen, är man sjuk så är man men ändå, jag ville få lite frisk luft och njuta av min vackra pålle.
Jaja, nu ska jag stoppa i mig lite alvedon och gå en runda i lägenheten. Börjar bli less på att ligga i sängen.
Älskling sover. Vill inte väcka honom. Han lät ju mig sova också så. Han behöver det säkert.
Tror jag ska ringa mamma eller pappa och fråga om ett papper jag fått från försäkringskassan, har ingen aning om hur man fyller i ett sådant!

Kommentarer
Johanna

Stackars du! Hoppas du snart battrar pa dig. Sjalv dras jag med en elak forkylning som aldrig verkar vilja ga bort, och som pricken pa i:et har jag helt plotsligt fatt ont i halsen nu. Kommer val bli sjuk nar jag kommer hem ocksa, det ar ju sa mycket andra bakterier. Snart bara tva veckor kvar! Du maste ju forsoka pallra dig ner till Husum nar jag kommer om du inte jobbar eller nat. Puss

Datum: 2007-10-04 Tidpunkt: 19:30:38
Beffa

Oooh, klart jag ska göra det!! Miss you..längtar!! Ska gå ner på apoteket nu och köpa bafucin. Min hals väääärker. Suck! Kan inte fatta att du snart är påväg hem. Det känns som att de va igår du for ju!! PUSS

Datum: 2007-10-05 Tidpunkt: 11:23:55
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0