Stora städdagen

Idag har jag och älskling storstädat lägenheten!! Så nu luktar det förhoppningsvis inte kattpiss längre. Dumma katt! Fast hon är så söt ändå. Idag har hon varit riktigt mysig och sovit jättelänge på min mage. Har säkert skurat 5 gånger idag på stället där hon kissade... :(

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, kunde inte rida för det är typ isgata ute och Dust har sommarskor. Får hoppas att hovis kommer snabbt! Köpte ju vinterskor och snösulor i fredags så man är ju förberedd. Ska kanske kolla in broddlådan också så man inte behöver köpa brodd. Vet ju att jag tagit hit den men vet inte riktigt vars jag stoppat den. Så jobbigt att inte ha stallet hemma och kunna ha allting där. Tycker inte om att behöva ha massa grejjor i förrådet också kommer man på att man ska ha dem när man är i stallet!

Tog S kväll ikväll också för hon var tvungen att åka in till akuten. Som tur är gick det bra, men jag var riktigt orolig ett tag. Ursch!

Menmen, nu ska jag nog duscha sen sova. På onsdag fyller älskling år så imorrn ska jag ordna hans present om jag inte jobbar förstås, man vet ju aldrig!!

Kommentarer
Fia

hihi ;) jag fick en förfråga att blogga på vecko rewyns nya sida, jag och några fler bloggar, vet inte vilk. skulle få mer info i veckan :D
saknar dig med gumman!
puss!

Datum: 2007-11-05 Tidpunkt: 18:50:20
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com
britten

Å man kan undra vad älsklingen ska få för present då...

Ha det bra ialla fall var rädd om Kissen och dust..

Datum: 2007-11-05 Tidpunkt: 20:02:24
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0